Supravietuieste, Prospera, Creste

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca sectorul IMM in care lucreaza intre 75-85% din populatia apta de munca reprezinta motorul economic al oricarei tari. Daca vrei sa ajuti o tara sa se dezvolte trebuie sa ajuti IMM-urile sa creasca.
Fie ca esti managerul sau patronul unei companii din sectorul IMM cu siguranta realizezi cat de mare este responsabilitatea pe care o ai fata organizatia pe care o conduci. Tu esti atat catalizatorul succesului cat si amplificatorul esecului companiei tale. Este uimitor sa-ti dai seama ca 80% din succesul tau ca lider de business se datoreaza oamenilor pe care ii conduci si ca 80% din esecul tau se datoreaza modului in care iti conduci oamenii.

Situatiile de business dificile prin care treci, chiar daca sunt nedorite te provoaca sa schimbi ceva in felul in care gandesti si iti conduci afacerea pentru a o improspata si a o face mai puternica. Unii manageri refuza sa inteleaga acest lucru preferand ca atunci cand situatiile dificile ii impiedica sa-si realizeze scopurile sa dea vina mai degraba pe angajati sau pe mediul de afaceri ostil. Acesti manageri se lasa prinsi in capcana situatiilor dificile si continua sa se confrunte cu acestea datorita apatiei, stagnarii viziunii de business si a plafonarii valorii de piata a afacerilor lor. In schimb alti manageri care isi asuma faptul ca situatiile dificile prin care trec sunt consecintele modului in care ei au gandit si actionat, accepta sa-si clarifice viziunea, sa-si actualizeze modelul de business si sa faca schimbarile inspirate care sa le creasca valoarea de piata a afacerii reusind sa se diferentieze pe piata si sa depaseasca cu succes provocarile dificile.

Pentru a iesi din capacana situatiilor dificile cu care se confrunta afacerea ta nu exista scurtaturi sau daca le gasesti ele te vor duce in final in situatii si mai dificile decat cea in care erai initial. Singura cale de eliberare este sa-ti cresti valoarea afacerii.

Imagineaza-ti ca iti dublezi valoarea afacerii – ce se va intampla cu oamenii tai? Vor munci mai bine! Vor fi mai bine pregatiti ! Iti vor produce mai mult profit si iti va fi mai usor sa depasesti situatiile dificile.

Supravietuieste, Prospera, Creste reprezinta un scop fundamental pentru tine si afacerea pe care o conduci. S-ar putea ca vocea ta interioara sa-ti spuna ca poti sa prosperi si sa-ti cresti afacerea fara a avea nevoie de nimic altceva decat de flerul tau antreprenorial prin care ti-ai dovedit pana acum ca te poti descurca. Este ca si cand ti-ai spune “Pot sari din avion fara parasuta”.

Daca pentru a supravietui in business este suficient sa te bazezi pe flerul tau antreprenorial, pentru a prospera si a creste ai nevoie de o unealta cu care “sa-ti pui sub lupa” afacerea, sa te ghidezi si sa te asiguri ca-ti concentrezi 100% din forta energiei tale creatoare si inteligenta de business pe acele schimbari inspirate capabile sa-ti transforme valoarea companiei.

37 de cauze care atrag situatii dificile pentru companii:

1. Multe companii nu se dezvolta suficient de rapid pentru ca ele nu depasesc barierele strategice si obstacolele critice cu care se confrunta.

2. Multor companii stagnante le lipseste directia.

3. Multe companii pierd extrem de mult timp si resurse cu planuri care din start sunt sortite esecului.

4. Multor lideri de business le este teama sa-si prezinte planul de crestere al afacerii catre oamenii lor.

5. Multi lideri de business au credinte limitative despre ei insasi si companiile lor.

6. Unii lideri de business isi saboteaza cresterea companiilor lor prin complacerea in regres si dispretuirea succesului.

7. Angajamentul scazut, cinismul si apatia angajatilor fata de obiectivele companiei fac din cresterea companiei un scop extrem de dificil de realizat.

8. Multi lideri de business isi petrec mult prea mult din timpul lor pentru rezolvarea problemelor de zi cu zi neglijand definirea si realizarea obiectivelor lor strategice.

9. Odata cu cresterea companiilor, organizatiile lor pot deveni inflexibile si lente in a raspunde prompt cerintelor.

10. Liderii de business pierd mult timp cu managementul oamenilor nepotriviti.

11. In unele companii exista confuzia referitor la cine este responsabil pentru activitatile in desfasurare pentru cresterea afacerii.

12. Unele companii stagneaza pentru ca le lipseste un bun mix a rolurilor de echipa.

13. Implementarea lenta si ineficienta a planurilor de crestere.

14. Faptul ca in anumite companii managerii doar spun oamenilor lor ce sa faca. Consecintele sunt slaba productivitate si moralul scazut.

15. Multe companii au strategii pentru cresterea lor dar esueaza in realizarea cresterii datorita implementarii slabe a strategiilor.

16. Multi lideri de business isi doresc cresterea vanzarilor profitabile.Totusi avand in vedere concurenta, acest obiectiv este unul dificil pentru ei.

17. Multor companii le este neclara piata pe care ar trebui sa-si concentreze atentia.

18. Vanzarea statica si slaba retentie a clientilor.

19. Pentru multe companii produsele si serviciile existente nu sunt capabile sa genereze

suficienta crestere.

20. Unele companii genereaza potential insuficient de clienti pentru cresterea afacerii

pe care o desfasoara.

21. Unele companii pierd timp si resurse pretioase cu acei potentiali clienti care probabil nu le vor deveni niciodata clienti existenti.

22. O problema cu care se confrunta majoritatea companiilor este procesul de vanzare ineficient.

23. Unele companii au o slaba strategie de pret pentru produsele si serviciile lor.

24. Pentru multi lideri de business le este neclara valoarea brandului pe care o ofera clientilor lor.

25. Scaderea loialitatii clientilor

26. In pietele din ce in ce mai aglomerate cele mai multe dintre actiunile de marketing ale companiilor sunt mult mai ineficiente decat obisnuiau sa fie.

27. Scopul multor companii este sa-si creasca profitul operational dar unora le lipseste un plan clar pentru a realize acest scop.

28. Unele companii esueaza datorita functionarii dupa modele de business invechite si neperformante pentru realitatea prezenta.

29. Ineficienta proceselor operationale.

30. Multe companii isi doresc sa creasca dar le este dificil sa gaseasca resursele financiare suplimentare pentru a le investi in dezvoltare.

31. Exista companii care pierd sume imense de bani, timp si valoare cumparand alte companii.

32. Multi lideri de business vor sa realizeze o valoare de piata inalta pentru companiile lor dar nu au o idee clara despre valoarea de piata pe care si-o doresc sa o atinga.

33. Multi lideri de business nu constientizeaza valoarea financiara si comerciala de proprietate intelectuala a companiilor lor.

34. Multi lideri de business incearca sa realizeze cresterea rapida prin aliante strategice dar multe dintre acestea esueaza jalnic.

35. Multe companii sunt blocate in nisa lor redusa de clienti.

36. In ciuda faptului ca unii lideri de business reusesc sa-si creasca vanzarile si profiturile afacerilor acestia gasesc dificil sa-si vanda afacerile la un pret bun.

37. 80% din vanzarile de afaceri esueaza inainte de finalizare din cauza costului financiar si psihologic urias pentru proprietarii afacerilor in cauza.

In ce masura identifici intre cauzele mentionate cazuri particulare ale situatiilor dificile cu care se confrunta compania ta? Cat de mult ti-ai dori sa le depasesti cu succes? Cat de mult ti-ai dori sa-ti transformi afacerea?

Unealta la indemana care te ajuta sa-ti dublezi valoarea afacerii in 2 sau 3 ani si sa-ti domini sectorul de activitate este Alpha Grup (www.the-alpha-group.biz).

In cadrul Alpha Grup impreuna cu manageri din alte sectoare de activitate iei in mod sistematic deciziile de business potrivite prin care sa te asiguri ca Supravietuiesti, Prosperi, Cresti si ca previi cauzele care atrag situatiile dificile pentru afacerea ta.

Scroll Up